دسته بندی
مخاطب
جهت درخواست رایانامه دانشگاهی، فرم زیر را تکمیل نمایید.
درخواست رایانامه دانشگاهی
جهت درخواست رایانامه دانشگاهی، فرم زیر را تکمیل نمایید.
با وارد کردن آدرس سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir و در صفحه ورود به سامانه، کاربر با وارد کردن نام کاربری (شماره ملی) و رمز عبور خود می تواند وارد سامانه شود.
راهنمای سامانه یکپارچه صندوق رفاه
با وارد کردن آدرس سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir و در صفحه ورود به سامانه، کاربر با وارد کردن نام کاربری (شماره ملی) و رمز عبور خود می تواند وارد سامانه شود.
شرایط و نحوه ثبت نام دانشجویان متقاضی کار دانشجویی (همیار دانشجویی) نیمسال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به اطلاع می رساند دانشجویانی که در نیمسال دوم 1403-1402 در واحدهای مختلف دانشگاه مشغول فعالیت می باشند طبق هماهنگی با واحد مربوطه جهت پرداخت همیاری دانشجو می بایست حتما در سامانه سجاد وزارت علوم ثبت نام و مشخصات خود را طبق فایل های پیوست ثبت و مشخصات خود را تکمیل نمایید. و همچنین جهت تکمیل فرآیند درخواست به دفتر معاونت دانشجویی مراجعه حضوری نمایید. معیار پرداخت، ثبت در سامانه سجاد و تایید معاونت مربوطه و همچنین مراجعه حضوری به دفتر معاونت دانشجویی می باشد که تا تاریخ 1402/12/12 مهلت دارد. بدیهی است که در صورت انجام نشدن یک مورد از موارد بالا عواقب آن بر عهده خود دانشجو می باشد.
معاونت دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
همیار دانشجو
شرایط و نحوه ثبت نام دانشجویان متقاضی کار دانشجویی (همیار دانشجویی) نیمسال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به اطلاع می رساند دانشجویانی که در نیمسال دوم 1403-1402 در واحدهای مختلف دانشگاه مشغول فعالیت می باشند طبق هماهنگی با واحد مربوطه جهت پرداخت همیاری دانشجو می بایست حتما در سامانه سجاد وزارت علوم ثبت نام و مشخصات خود را طبق فایل های پیوست ثبت و مشخصات خود را تکمیل نمایید. و همچنین جهت تکمیل فرآیند درخواست به دفتر معاونت دانشجویی مراجعه حضوری نمایید. معیار پرداخت، ثبت در سامانه سجاد و تایید معاونت مربوطه و همچنین مراجعه حضوری به دفتر معاونت دانشجویی می باشد که تا تاریخ 1402/12/12 مهلت دارد. بدیهی است که در صورت انجام نشدن یک مورد از موارد بالا عواقب آن بر عهده خود دانشجو می باشد.
معاونت دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی (ره)
جذب اعضای هیأت علمی
ویدیو آموزشی راهنمای شیوه کار با سامانه جامه یاس و انتخاب اتاق خوابگاه
راهنمای شیوه کار با سامانه یاس و انتخاب اتاق خوابگاه
ویدیو آموزشی راهنمای شیوه کار با سامانه جامه یاس و انتخاب اتاق خوابگاه
راهنمای شیوه کار با سامانه جامه یاس و انتخاب اتاق خوابگاه
راهنمای درخواست ترفیع پایه از طریق سامانه گلستان
درخواست ترفیع پایه
راهنمای درخواست ترفیع پایه از طریق سامانه گلستان
راهنمای آشنایی با نحوه ایجاد درخواست دانش آموختگی در سامانه گلستان
دانش آموختگی در سامانه گلستان
راهنمای آشنایی با نحوه ایجاد درخواست دانش آموختگی در سامانه گلستان
ثبت درخواست فارغ التحصیلی
قابل توجه دانشجویان نوورود
جهت آشنایی با نحوه ثبت درخواست صدور معافیت تحصیلی در سایت سخا فایل راهنما را مشاهده نمایید.
معافیت تحصیلی
قابل توجه دانشجویان نوورود
جهت آشنایی با نحوه ثبت درخواست صدور معافیت تحصیلی در سایت سخا فایل راهنما را مشاهده نمایید.
راهنمای ثبت درخواست معافیت تحصیلی
مراحل انجام کارآموزی:
1- تکمیل فرم ثبت نام
2-دریافت معرفی نامه کارآموزی از دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه
3-در پایان تحویل فرم ارزیابی و گزارش کار به استاد کارآموزی جهت ثبت نمره
کارآموزی
مراحل انجام کارآموزی:
1- تکمیل فرم ثبت نام
2-دریافت معرفی نامه کارآموزی از دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه
3-در پایان تحویل فرم ارزیابی و گزارش کار به استاد کارآموزی جهت ثبت نمره
مراحل اخذ گرنت عضو هیأت علمی دانشگاه:
- تکمیل فرم درخواست گرنت
- تهیه مستندات درخواست طبق جدول ذیل
- تایید معاون پژوهش دانشکده
- تحویل به کارشناس پژوهش دانشگاه جهت انجام ادامه امور
مستندات لازم جهت دریافت هزینه های مربوطه
1- پرداخت حق التحقیق به دانشجو از گرنت استاد:
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- فرم صورت جلسه گواهی هزینه کرد پژوهانه
- رسید پرداخت مبلغ حق التحقیق به دانشجو توسط استاد
2- خرید تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- ارائه فاکتور معتبر
- قبض اموال (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
3- هزینه خرید اقلام مصرفی طرح، خرید ماده و هزینه خدمات آزمایشگاهی میدانی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- ارائه فاکتور معتبر
- قبض انبار (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
4- هزینه شرکت در همایش داخلی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- گواهی ارائه مقاله و یا سخنرانی در همایش دارای مجوز isc
- فاکتور (هزینه ثبت نام و …) معتبر و یا فیش بانکی
5- هزینه شرکت در همایش خارجی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- گواهی ارائه مقاله و یا سخنرانی
- فاکتور (هزینه ثبت نام و …) معتبر و یا فیش بانکی
6- هزینه چاپ و داوری مقالات
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- قبض پرداخت بانکی یا قبض پرداخت آنلاین
- گواهی معتبر پذیرش قطعی مقاله در صورت دریافت هزینه چاپ برای مقاله
- صفحه اول اصل مقاله یا مشخصات مقاله
7- حق عضویت در مجامع علمی ،هزینه ثبت اختراع ، هزینه حضور در کارگاههای آموزشی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- اصل فاکتور هزینه برای موارد ذکر شده
8- نشریات و نرم افزار های تخصصی و حق عضویت در پایگاه های اطلاعات معتبر
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- اصل فاکتور هزینه برای موارد ذکر شده
9- هزینه خرید کتاب و هزینه اقلام مصرفی همچون کاغذ و …
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- اصل فاکتور، در صورتی که فاکتور خرید کتاب باشد ثبت کتاب در کتابخانه و اضافه کردن مهر کتابخانه دانشگاه در اصل فاکتور ضروری است
- قبض انبار (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
10- هزینه خرید تجهیزات کامپیوتری
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- ارائه فاکتور معتبر
- قبض اموال (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
نکته: ارائه فاکتور جهت دریافت هزینه مربوطه می بایست اصل فاکتور با داشتن مهر و تاریخ و کد ملی فروشنده و در صورت داشتن مبلغ ارزش افزوده گواهی ارزش افزوده هم ضمیمه فاکتور باشد.
دریافت گرنت
مراحل اخذ گرنت عضو هیأت علمی دانشگاه:
- تکمیل فرم درخواست گرنت
- تهیه مستندات درخواست طبق جدول ذیل
- تایید معاون پژوهش دانشکده
- تحویل به کارشناس پژوهش دانشگاه جهت انجام ادامه امور
مستندات لازم جهت دریافت هزینه های مربوطه
1- پرداخت حق التحقیق به دانشجو از گرنت استاد:
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- فرم صورت جلسه گواهی هزینه کرد پژوهانه
- رسید پرداخت مبلغ حق التحقیق به دانشجو توسط استاد
2- خرید تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- ارائه فاکتور معتبر
- قبض اموال (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
3- هزینه خرید اقلام مصرفی طرح، خرید ماده و هزینه خدمات آزمایشگاهی میدانی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- ارائه فاکتور معتبر
- قبض انبار (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
4- هزینه شرکت در همایش داخلی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- گواهی ارائه مقاله و یا سخنرانی در همایش دارای مجوز isc
- فاکتور (هزینه ثبت نام و …) معتبر و یا فیش بانکی
5- هزینه شرکت در همایش خارجی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- گواهی ارائه مقاله و یا سخنرانی
- فاکتور (هزینه ثبت نام و …) معتبر و یا فیش بانکی
6- هزینه چاپ و داوری مقالات
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- قبض پرداخت بانکی یا قبض پرداخت آنلاین
- گواهی معتبر پذیرش قطعی مقاله در صورت دریافت هزینه چاپ برای مقاله
- صفحه اول اصل مقاله یا مشخصات مقاله
7- حق عضویت در مجامع علمی ،هزینه ثبت اختراع ، هزینه حضور در کارگاههای آموزشی
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- اصل فاکتور هزینه برای موارد ذکر شده
8- نشریات و نرم افزار های تخصصی و حق عضویت در پایگاه های اطلاعات معتبر
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- اصل فاکتور هزینه برای موارد ذکر شده
9- هزینه خرید کتاب و هزینه اقلام مصرفی همچون کاغذ و …
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- اصل فاکتور، در صورتی که فاکتور خرید کتاب باشد ثبت کتاب در کتابخانه و اضافه کردن مهر کتابخانه دانشگاه در اصل فاکتور ضروری است
- قبض انبار (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
10- هزینه خرید تجهیزات کامپیوتری
- فرم درخواست استفاده از اعتبار پژوهشی
- ارائه فاکتور معتبر
- قبض اموال (جهت دریافت قبض مربوطه باید فاکتور در سامانه پشتیبان ثبت شود)
نکته: ارائه فاکتور جهت دریافت هزینه مربوطه می بایست اصل فاکتور با داشتن مهر و تاریخ و کد ملی فروشنده و در صورت داشتن مبلغ ارزش افزوده گواهی ارزش افزوده هم ضمیمه فاکتور باشد.
راهنمای تسویه حساب دانش آموختگان
تسویه حساب دانش آموختگان
راهنمای تسویه حساب دانش آموختگان