دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در شرکت داروسازی اکسیر
با حضور رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) انجام شد:
جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در شرکت داروسازی اکسیر

به منظور تحقق اهداف و سياست‌های كلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای “تحول و نوآوری در دانشگاه” و در جهت “توسعه دانش دارویی” در ایجاد زمینه‌های جلب همکاری و ارائه خدمات علمی، فنی و کاربردی تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) و شرکت اکسیر با هدف توسعه پایدار و هدفمند “دانش دارویی” و استفاده بهینه و مؤثر از امکانات، قابلیت‌ها و سرمایه‌های علمی موجود در کشور، همچنين ایجاد زمینه‌های همکاری مراکز علمی، منعقد شد.

 

18
اردیبهشت
۱۴۰۳

در یک گام مهم و موثر در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بروجرد، دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) با شرکت داروسازی اکسیر تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرد. این تفاهم نامه برنامه‌ای جامع برای جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در شرکت اکسیر و همکاری‌های فی مایبین این دو نهاد خواهد بود. در این راستا سالانه 20 دانشجو و فارغ التحصیل در رشته‌های شیمی، برق، مکانیک، کامپیوتر و دیگر رشته‌های مورد نیاز اکسیر جذب خواهند شد.

با امضای این تفاهم‌نامه، همکاری‌های دوجانبه پژوهشی بین دانشگاه و شرکت اکسیر یقیناً تقویت خواهد شد. استفاده از اساتید برجسته دانشگاه در پروژه‌های تحقیقاتی نیازمحور شرکت اکسیر منجر به رفع نیازهای فنی اکسیر با رویکرد تحقیق و توسعه خواهد بود. همچنین، خدمات آموزشی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) موجب دانش‌افزایی کارکنان شرکت و ارتقای سطح دانش و تخصص آنها در این خواهد بود. این تفاهم نامه، یک گام مهم در جهت توسعه روابط دانشگاه با صنعت و جامعه شهرستان بروجرد می باشد.

کلید واژگان:
دانشگا آیت الله بروجردی
داروسازی اکسیر

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
برگزاری نشست پایش و اختتامیه رویداد ایده‌های من
با حضور دکتر یدالله سبوحی
۱۴۰۳
اردیبهشت
29
روز ارتباطات  وروابط عمومی
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
27
برگزیدگان رویداد فرهنگی فرزندان حاج قاسم
با مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده:
۱۴۰۳
اردیبهشت
27