دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

نخستین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه
با حضور معاون هیأت‌های ممیزه و امنا وزارت عتف:
نخستین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه

نخستین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضای محترم هیأت ممیزه، دکتر حیدری معاون هیأت‌های ممیزه و امنا وزارت عتف، به ریاست مظاهری به عنوان رئیس هیأت ممیزه برگزار گردید.

30
فروردین
۱۴۰۳

در پی موافقت وزیر ارجمند علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، مبنی بر استقلال هیأت ممیزه دانشگاه، روند استقلال و جامعیت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) تکمیل شد.

جلسه با معرفی دانشگاه و ظرفیت آن در کلیه سطوح آغاز و در ادامه ضمن اعطای احکام صادر شده وزیر محترم به اعضا به معرفی مختصری از هر یک اعضای هیأت ممیزه پرداخته شد. براساس دستور کار جلسه رئیس و اعضای کمیسیون‌های تخصصی هر سه دانشکده پیشنهاد و با رای گیری اعضا انتخاب شدند.

در پایان جلسه، به بررسی، اصلاح و در نهایت تصویب شیوه‌نامه تشکیل هیأت ممیزه و شیوه‌نامه امتیازدهی کمیسیون‌های تخصصی پرداخته شد. امید است استقلال هیأت ممیزه دانشگاه و تشکیل نخستین جلسه از آن، گامی درخور برای رشد و تعالی دانشگاه در راستای اهداف و شعار آن، فرصت‌آفرینی و جامعه محوری، باشد.

کلید واژگان:
هیأت ممیزه

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
در گرامیداشت مقام استاد
در گرامیداشت مقام استاد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12
عضو  هیات  علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی( ره): پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی چه به صورت دفاع مشروع و چه اقدام تلافی‌جویانه، مجاز و توجیه‌پذیر است
دکتر مهدی معظمی گودرزی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز معلم
همزمان با روز بزرگداشت مقام استاد
۱۴۰۳
اردیبهشت
12
آغاز دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی
۱۴۰۳
اردیبهشت
11