دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

پیام مشترک رئیس دانشگاه و رئیس دفتر نهاد رهبری
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه
پیام مشترک رئیس دانشگاه و رئیس دفتر نهاد رهبری

وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت هدف، احیا و تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی در کنار علم و اندیشه،خودباوری و پرورش انسان‌هایی خوداتکا و دین باور که درنتیجه تعامل مستمر و تداوم همکاری‌های اندیشمندان و متخصصان حوزه و دانشگاه محقق می‌شود.

27
آذر
۱۴۰۲

27 آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، پیوند مقدس و مبارک رهروان علم و دین را گرامی می‌داریم.
وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت هدف، احیا و تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی در کنار علم و اندیشه،خودباوری و پرورش انسان‌هایی خوداتکا و دین‌باور که در نتیجه تعامل مستمر و تداوم همکاری‌های اندیشمندان و متخصصان حوزه و دانشگاه محقق می‌شود.
بدون شک، دانشگاهی می‌تواند در پرورش نسل آینده‌ساز کشور عزیزمان ایران، سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرز و بوم، به احیا و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد و ما امروز هم بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین، نیازمندیم تا بتوانیم گام‌های استوار و محکمی برای پیمودن راه‌های دشوار و دستیابی به قله‌های پیشرفت برداریم. پیوند دو نهاد معرفت‌آفرین و دانش‌افروز می‌تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران را هموار سازد.
دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، خود مولود انقلابی می‌باشد که از وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورده است و فراهم نمودن بسترهای لازم برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را رسالتی خطیر می‌داند و با تمام توان آن را دنبال می‌کند.
اینجانبان به نوبه خود فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شد را گرامی داشته و از قشر فرهیخته دانشگاه و روحانیون گرانقدر می‌خواهیم با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، روز به روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

کلید واژگان:
وحدت حوزه و دانشگاه

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
روز ارتباطات  وروابط عمومی
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
27
برگزیدگان رویداد فرهنگی فرزندان حاج قاسم
با مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده:
۱۴۰۳
اردیبهشت
27