دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

گرامیداشت سرآمدان آموزشی دانشگاه‌های شهرستان بروجرد
دهه سرآمدی آموزش
گرامیداشت سرآمدان آموزشی دانشگاه‌های شهرستان بروجرد

امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، برای نخستین بار گرامیداشت و تقدیر از سرآمدان آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان بروجرد، به میزبانی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) با حضور امام جمعه محترم شهرستان بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی و فرماندار محترم شهرستان بروجرد، آقای مسلم سرابی و هیئت رئیسه دانشگاه، در سالن همایش دانشکده فنی مهندسی برگزار شد.

19
اردیبهشت
۱۴۰۲

در این مراسم، جناب آقای دکتر یاوری، رئیس دانشگاه، به ارائه سخنرانی پرداختند، ایشان بیان نمودند: همانطور که انبیا در مسیر هدایتگری جامعه حرکت می کنند و رسالت آنها هدایتگری جامعه و رساندن جامعه به کمال و سعادت است، معلم هم مثل یک نبی جامعه را در مسیر رستگاری هدایت میکند. ما کسوت معلمی را صرفاً به دید شغل نمیبینیم، بلکه افتخار ماست و خدای بزرگ را شاکریم که ما را در این مسیر قرار داده است. ایشان متذکر شدند: پژوهش و آموزش و تولید علم در دولت از اهمیت زیادی برخوردار است و امتیازات ویژه ای برای اساتید سرآمد آموزشی در نظر گرفته شده است. در ادامه جناب آقای دکتر شریفی، معاون آموزشی دانشگاه، به ارائه سخنرانی پرداختند، ایشان فرمودند: ما شاهد شورای آموزش عالی شهرستان خواهیم بود و دبیرخانه دائمی آن در دانشگاه نهادینه شده است. وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حسب بر اهمیت سرآمدی آموزش تغییرات بزرگی را در بحث اسناد خود انجام داده است.سپس در ادامه جلسه،آقای دکتر مسلم مرادی سرابی، فرماندار محترم شهرستان بروجرد، به ارائه سخنرانی پرداختند، ایشان متذکر شدند: شرایط کشور به خاطر ایدئولوژی و مبنا و مسیری که در پیش دارد، مورد هجوم دشمنان بوده است که نمونه ی بارز آن شهید فخری زاده است که خاری در چشم دشمنان بود و ایشان را به شهادت رساندند. ایشان بیان نمودند: امروز جامعه ما به خودباوری نیاز دارد و اساتید دانشگاه باید تلاش کنند به دانشجویان، خودباوری را آموزش دهند. وی یادآور شد: سرآمدان آموزشی باید یک کارگروه فکری و پژوهشی شوند تا مشکلات جامعه را بررسی کنند و باید راهکارهای علمی برای مردمی کردن اقتصاد ارائه شود که این به یک پژوهش دقیق دانشگاهی نیاز دارد. ایشان اشاره نمودند: دانشگاه باید برای آینده انقلاب مدیران با تراز انقلاب تربیت کنند، همچنین نخبگان و دانشگاهیان برای محقق کردن شعار سال برنامه‌ریزی کنند.در پایان جلسه، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه محترم شهرستان بروجرد، به ارائه سخنرانی پرداختند، ایشان بیان نمودند: علم موجودی است که مستقیم با روح انسانی ارتباط دارد. وی اظهار کرد: اگر توانستیم مدیر خوب متعهد و متخصص و توانمند تربیت کنیم موفق هستیم و اگر دانشجو های ما بتوانند به عنوان مدیر مدبر، دغدغه‌مند و متعهد باشند این مشکلات به حداقل می رسند.

در پایان مراسم، از نفرات برگزیده با اهدا لوح تقدیر تندیس و گل، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کلید واژگان:
دهه سرآمدی آموزش

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
آغاز هفته خوابگاه های دانشجویی (خوابگاه های دانشجویی؛ عرصه مشارکت، امید آفرینی و سرمایه سازی اجتماعی)
برنامه هفته خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18
جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در شرکت داروسازی اکسیر
با حضور رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) انجام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18
در گرامیداشت مقام استاد
در گرامیداشت مقام استاد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12
عضو  هیات  علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی( ره): پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی چه به صورت دفاع مشروع و چه اقدام تلافی‌جویانه، مجاز و توجیه‌پذیر است
دکتر مهدی معظمی گودرزی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12