دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)
برگزاری جشن دانش آموختگی
برگزاری جشن دانش آموختگی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، جشن دانش آموختگی دانشگاه، با حضور بیش از ۲۰۰ فارغ التحصیل، در سالن غدیر، برگزار گردید.

10
خرداد
۱۴۰۲

عطر امام هشتم در مراسم

در این مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بدایت امر، دکتر یاوری، رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) به ایراد سخنرانی پرداختند، ایشان بیان نمودند: در دوره ی پسا کرونا تمام همکارانم تمام تلاش خود را کردند که محیطی آرام، پرنشاط و درعین حال علمی آماده شود برای اینکه درس و تحصیل به صورت حضوری ادامه پیدا کند. وی افزود: دانش جستن و تحصیل زمان نمی شناسد پس نمی گوئیم جشن فارغ التحصیلی و از اصطلاح زیبای دانش آموختگی استفاده میکنیم. ایشان متذکر شدند: این نقطه، نقطه ی پایان نیست بلکه نقطه ی شروع است آنچه که تا امروز گذشت آمادگی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یا برای ورود به بازار کار و زندگی بود. با امید و انگیزه بالا و با اطمینان به آینده ای روشن، فردای خودتان را ببینید و من مطمئنم که همه ی شما خواهید درخشید.

خاطرات دانشجویی

در ادامه برنامه پس از پخش چند کلیپ، دکتر طه زرگریان به ارائه سخنرانی پرداختند، ایشان فرمودند: شما دانشجویان امروز تفاوتی با نسل ما دارید، به شما دانشجوی نسل و عصر انفجار اطلاعات می گویند. وی اظهار کرد: ما در همین دانشگاه، اعضای هیئت علمی را به کشور معرفی کردیم که جزو ۲ درصد دانشمندان برتر جهان، دارنده جایزه مرحوم کاظمی آشتیانی و برندگان جشنواره علامه حلی هستند، و با همین امکانات محدود این چنین در کشورمان درخشیدیم. وی یادآور شد: امروز که شما فارغ التحصیل میشوید، باید دانش خود را در اختیار دیگران قرار دهید و نکته ای که نباید فراموش شود این است که به عنوان یک انسان به حقوق دیگران احترام بگذارید و برای دیده شدن خودتان حقی از دیگران ضایع نکنید. در پایان ایشان اشاره نمودند: شما سرمایه ی این مملکت هستید، انسانیت فراموش نشود که بخش مهمی از دینداری است. در ادامه پس از برگزاری مسابقه بین دانشجویان، همچنین اجرای تئاتر توسط گروه آقای کردی و همکارانشان، حجت الاسلام و المسلمین فتاحی دهکردی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، به ارائه سخنرانی پرداختند، ایشان فرمودند: ما در اسلام چیزی به عنوان فارغ التحصیلی نداریم، خداوند متعال به پیامبر(ص) می فرماید: ای پیامبر اگر کارت تمام شد به کار دیگری روی بیاور و آن را انجام بده. وی افزود: لباسی که تن شماست، لباس علم و دانش است، مواظب باشید ریشه و بن مایه این لباس هرگز فراموش نشود. در ادامه ایشان اشاره نمودند: دانشجویان عزیزی که فارغ التحصیل شده اید نکات پیشنهادی خودتان را برای دانشجویانی که راه طی شده شما را جلو میروند بیان کنید که نیازمند مشاوره های خوب شما هستند.

سوگندنامه

در پایان، این مراسم با قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان درکنار قبور مطهر شهدای گمنام،به پایان رسید.

کلید واژگان:
جشن دانش آموختگی
فارق التحصیلی

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
آغاز هفته خوابگاه های دانشجویی (خوابگاه های دانشجویی؛ عرصه مشارکت، امید آفرینی و سرمایه سازی اجتماعی)
برنامه هفته خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18
جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در شرکت داروسازی اکسیر
با حضور رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) انجام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18
در گرامیداشت مقام استاد
در گرامیداشت مقام استاد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12
عضو  هیات  علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی( ره): پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی چه به صورت دفاع مشروع و چه اقدام تلافی‌جویانه، مجاز و توجیه‌پذیر است
دکتر مهدی معظمی گودرزی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12