دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

پیام هیأت رئیسه دانشگاه به‌ مناسبت گرامیداشت روز دانشجو
در آستانه فرا رسیدن ۱۶ آذر
پیام هیأت رئیسه دانشگاه به‌ مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

دانشجویان به عنوان عناصر بنیادین جامعه دانشگاهی، نقش چشمگیری در تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی، از سالیان آغازین تا به سالیان کنونیِ حرکت به سمت توسعه و پیشرفت داشته‌اند.

15
آذر
۱۴۰۲

من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمان‌های دانشجویی باشند. یکی از این آرمان‌ها مسأله علم است؛ دومی عدالت‌خواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادی‌خواهی است. ۱۳۸۲/۰۸/۱۵ {مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)}

 

متن پیام؛

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

دانشجویان به عنوان عناصر بنیادین جامعه دانشگاهی، نقش چشمگیری در تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی، از سالیان آغازین تا به سالیان کنونیِ حرکت به سمت توسعه و پیشرفت داشته‌اند. جوانان فهیم و پرشور دانشجو امروزه به رغم حجم سترگ اشاعه ناامیدی و تفرقه افکنی بیهوده دشمنان ایران اسلامی، متعهدانه و مشتاقانه به ایفای نقش والای خود در پیشرفت کشور می‌پردازند. فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی و حجم بالای دستاورد‌های علمیِ آن‌ها، خود مهر تاییدی برای این مدعاست. اگر چه سرچشمه این حرکت نیک‌پی دانشجویان استکبارستیز در شانزدهم آذرماه ۱۳۳۲ بوده‌اند، اما این خروش و جوشش متواتر و ماحصل اسلامی و انقلابی شگرف آن، هیچگاه منوط به بیگانه یا موکول به آینده نگردیده است.

هیأت رئیسه دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا و ایام فاطمیه و همچنین تکریم یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای ۱۶ آذر، روز دانشجو، این روز مقدس و جایگاه وارسته دانایی را به تمامی دانشگاهیان گران‌سنگ کشور به ویژه دانشجویان ارجمند دانشگاه تهنیت می‌گوید و از پروردگار بلندمرتبه، کامیابی همه دانشجویان را در راستای تولید علم و تلاش روزافزون برای نیل به اهداف بلند نظام مقدس ایران اسلامی عزیزمان در ظل لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی­عصر (عجل الله تعالى فرجه) خواستار است.

کلید واژگان:
روز دانشجو

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
آغاز هفته خوابگاه های دانشجویی (خوابگاه های دانشجویی؛ عرصه مشارکت، امید آفرینی و سرمایه سازی اجتماعی)
برنامه هفته خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18
جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در شرکت داروسازی اکسیر
با حضور رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) انجام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18
در گرامیداشت مقام استاد
در گرامیداشت مقام استاد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12
عضو  هیات  علمی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی( ره): پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی چه به صورت دفاع مشروع و چه اقدام تلافی‌جویانه، مجاز و توجیه‌پذیر است
دکتر مهدی معظمی گودرزی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
12