دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی
به همت دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) و معاونت امور بانوان استانداری لرستان
برگزاری اختتامیه سومین جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی

این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله کارآفرینی، بانوان شاغل، ورزشکار، دانشجو، استادان، فرهنگیان، حوزوی و طلبه، روستایی و عشایری و مادران خانه‌دار برگزار شد، در این جشنواره از بانوان برتر در هر بخش تجلیل شد، که در این بین هفت نفر از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه موفق به کسب رتبه شدند.

17
دی
۱۴۰۲

این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله کارآفرینی، بانوان شاغل، ورزشکار، دانشجو، استادان، فرهنگیان، حوزوی و طلاب، روستایی و عشایری و مادران خانه‌دار برگزار شدو در آن از بانوان برتر در هر بخش تجلیل شد. در این بین هفت نفر از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه موفق به کسب رتبه شدند.

رئیس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی زن الگوی ایرانی- اسلامی و  گسترش فرآیند شناسایی بانوان تاثیر گذار استانی  و ایجاد ارتباط نخبگان، کنشگران حوزه بانوان در مقابل پروژه برجسته نمودن الگوهای زن غربی دانست که چندین سال است از سوی دشمنان در کشورهای منطقه و مسلمان در حال اجراست.

وی افزود: تصویر ارائه شده یک زن به جهان از سوی غرب، مصرف‌گرایی و نگاه جنسیتی است. این در حالی است که بر اساس مبانی انسان‌شناسی مستخرج از قرآن کریم و سنت و سیره اهل بیت معصومین علیهم السلام، زن موجودی با عزت و کرامت و متعالی معرفی شده است.

در سومین جشنواره بانوی تمدن ساز استان لرستان، تعداد ۵۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۳ بانو در حوز‌ه‌های مختلف برتر شناخته شدند و از آن‌ها قدردانی شد.

خانم‌ها هانیه زالی، نرگس عزیزی ، معصومه نظامی، زهرا جودکی، فریده عیدانی و عاطفه چرخستانی از یاوران علمی و خانم زینب شمسه از دانشجویان دانشگاه از برگزیدگان این جشنواره بودند.

همچنین در پایان مراسم از کتاب «شناخت‌نامه بانوان تمدن‌ساز» رونمایی شد.

کلید واژگان:
بانوی تمدن ساز

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
مصاحبه با دکتر ناصر پورحسن رئیس دانشکده علوم انسانی
عضو هیأت علمی دانشگاه آیت الله بروجردی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
01
روز استادِ سخن شعر پارسی
به بهانه روز بزرگداشت سعدی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
1
پیام‌های تبریک به مناسبت برگزاری نخستین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه
به مناسبت برگزاری نخستین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه
۱۴۰۳
اردیبهشت
1
نخستین جلسه هیأت ممیزه  دانشگاه
با حضور معاون هیأت‌های ممیزه و امنا وزارت عتف:
۱۴۰۳
فروردین
30