دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

خانه

برگزاری کارگاه آموزشی، سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه برگزار می‌کند:
برگزاری کارگاه آموزشی، سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی

آنچه باعث می‌شود افراد یک خانواده باهم تعاون داشته باشند هماهنگ بودن والدین با یکدیگر و اطلاع از نیازهای افراد خانواده است. و عواملی که می تواند افراد یک خانواده را از هم جدا کند: توهین، سرزنش، مقایسه کردن و سرزنش شدن از سوی والدین و به مراتب الگوبرداری از سایر اعضای یک خانواده است و متقابلا توجه به رفتارهای مثبت یکدیگر و تشویق و ترغیب رفتارهای پسندیده از جمله عوامل مؤثر در بهبود روابط بین فردی در اعضای یک خانواده محسوب می شود.

05
اردیبهشت
۱۴۰۳
برگزاری کارگاه آموزشی، سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی

کارگاه آموزشی سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی برای کارکنان محترم دانشگاه توسط مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. در این جلسه به اهمیت خانواده به عنوان کوچکترین اما مهمترین نهاد اجتماعی پرداخته شد. خانم میرچناری متخصص ازدواج و ارتباط بین فردی به بنیان خانواده و بهبود تحکیم خانواده اشاره کردند که در آن افراد برای زندگی  در اجتماعی بزرگتر آماده می شوند. ایشان همچنین گفتند که سلامت روان فرد در خانواده رقم می خورد و فرد سالم می‌تواند جامعه را سالم بسازد.

آنچه باعث می‌شود افراد یک خانواده با هم تعاون داشته باشند هماهنگ بودن والدین با یکدیگر و اطلاع از نیازهای افراد خانواده است. و عواملی که می تواند افراد یک خانواده را از هم جدا کند: توهین، سرزنش، مقایسه کردن و سرزنش شدن از سوی والدین و به مراتب الگوبرداری از سایر اعضای یک خانواده است و متقابلا توجه به رفتارهای مثبت یکدیگر و تشویق و ترغیب رفتارهای پسندیده از جمله عوامل مؤثر در بهبود روابط بین فردی در اعضای یک خانواده محسوب می شود.

کلید واژگان:
مرکز مشاوره
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی
معاونت دانشجویی
امور دانشجویی
خانواده

خبرنگار: 

آنچه در این خبر می‌خوانیم

آخرین خبرها
مراسم تجلیل از سرآمدان آموزشی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)
با حضور مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی:
۱۴۰۳
اردیبهشت
19
آغاز هفته خوابگاه های دانشجویی (خوابگاه های دانشجویی؛ عرصه مشارکت، امید آفرینی و سرمایه سازی اجتماعی)
برنامه هفته خوابگاه‌های دانشجویی اعلام شد:
۱۴۰۳
اردیبهشت
18