شیوه نامه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 به صورت مجازی

ارسال شده در تاریخ :03 تیر، 1399
تصویر

شیوه نامه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 به صورت مجازی

(ویژه دانشجویان)

 

با توجه به تصمیم هیات رئیسه دانشگاه مبنی بر برگزاری مجازی امتحانات دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی شیوه نامه ای جهت برگزاری امتحانات پایان نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 در شورای آموزشی دانشگاه تنظیم گردید. که مفاد این شیوه نامه به شرح ذیل می باشد:

  1. کلیه امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در زمان اعلام شده در سامانه گلستان به صورت مجازی برگزار می گردد.
  2. کلیه امتحانات از طریق سامانه جامع یادگیری دانشگاه (lms) برگزار می گردد. و این سامانه مرجع اصلی کلیه اطلاعات در مورد امتحانات دانشگاه می باشد.
  3. دانشجو  موظف است که 15 دقیقه قبل از شروع امتحان در سامانه یادگیری حضور آنلاین داشته باشد. و هنگام شروع امتحان وارد منوی جلسه امتحان شده و سوالات امتحانی را از سامانه دریافت نماید. لازم به ذکر است که ورود دانشجو به منوی امتحان و رویت سوالات امتحانی به منزله حضور در جلسه امتحان می باشد.
  4. در صورت بروز هر مشکلی در خصوص ورود به سامانه و رویت برگه امتحانی، دانشجو باید بلافاصله با استاد ارتباط برقرار کرده و موضوع را به استاد درس اطلاع دهد.
  5. به منظور پاسخگویی به سوالات احتمالی دانشجویان در زمان برگزاری امتحان، استاد درس روشی برای ارتباط دانشجو با استاد ارائه می دهد (تلفن، واتساپ، ایمیل، وغیره) و این روش ارتباطی را قبل از برگزاری امتحان به دانشجویان اعلام می نماید.
  6. زمان برگزاری امتحان دروس عملی توسط استاد درس به دانشجویان اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که امتحان این دروس حداکثر تا دو هفته بعد از پایان امتحانات می باشد.
  7. استاد درس روش های دیگری را برای ارسال پاسخنامه برای اساتید توسط دانشجو ارائه می دهد و روش های ارسال پاسخنامه را قبل از برگزاری امتحان به دانشجویان اعلام می نماید (روش هایی از قبیل واتساپ، ایمیل و غیره ). تا در صورتی که سامانه (lms) برای ارسال پاسخنامه دانشجویان به مشکل برخورد کرد دانشجو بتواند از طریق واتساپ یا ایمیل پاسخنامه خود را ارسال کند. لازم به ذکر است که پاسخنامه ای از دانشجویان مورد تایید استاد می باشد که در بازه زمانی برگزاری امتحان برای استاد ارسال شده باشد.
  8. تایید استاد در خصوص حضور یا عدم حضور دانشجو در امتحان، ملاک عمل آموزش دانشگاه می باشد. و در صورت اعلام عدم حضور دانشجو در امتحان، درس دانشجو حذف خواهد شد.
  9. در خصوص دانشجویانی که همزمان دو امتحان دارند: اسامی دانشجویان برای مدیران گروه های آموزشی و اساتید ارسال می گردد، لذا دانشجو موظف است که هماهنگی لازم را با استاد در خصوص نحوه برگزاری امتحان دوم انجام دهد. استاد درس متناسب با شرایط دانشجو می تواند امتحان را در همان زمان رسمی امتحان به صورت دو امتحانی برگزار نماید و یا امتحان دوم را به زمان دیگری موکول نماید.
  10. دانشجو موظف است قبل از شروع امتحانات فرم ارزشیابی اساتید در سامانه گلستان را تکمیل نماید.