آخرین اخبار
  1. برگزاری جلسه معارفه دکتر حامد معظمی گودرزی، به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه، با حضور هیئت رئیسه محترم

    26 دی، 1400
  2. انتصاب، جناب آقای دکتر حامد معظمی به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره)

    25 دی، 1400
  3. ابقا آقای علیرضا لطفی به عنوان رئیس اداره رفاه و خدمات دانشجویی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

    25 دی، 1400
  4. انتصاب، جناب آقای دکتر بهرام رشیدی به عنوان رئیس گروه کار آفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره)

    25 دی، 1400
  5. انتصاب، جناب آقای دکتر مهدی کماسی با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه آموزشی معماری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

    25 دی، 1400
  6. انتصاب، سرکار خانم دکتر ناهید زینی حسنوند به عنوان رئیس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)

    25 دی، 1400
  7. اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی نوبت بهمن ماه سال تحصیلی 1400

    22 دی، 1400
  8. پرسشنامه ی ارزیابی تجربه های آموزش غیرحضوری در دورۀ همه گیری بیماری کووید ۱۹ ، ویژه اساتید

    18 دی، 1400

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی نوبت بهمن ماه سال تحصیلی 1400

ارسال شده در تاریخ :22 دی، 1400
تصویر

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در مقطع کارشناسی و با آرزوی توفیق روزافزون شما، به اطلاع می‌رساند، ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی به طور کامل به صورت مجازی (غیر حضوری) انجام می شود (ثبت نام  از روز دوشنبه مورخ 1400/10/27 ساعت 8 صبح تا  تاریخ 1400/10/30 به صورت غیر حضوری انجام می شود.) مدارک لازم و مراحل ثبت نام از پذیرفته شدگان بهمن ماه کارشناسی پیوسته سال تحصیلی 1400 به شرح ذیل می باشد:

نشانی اینترنتی ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آیت ا.. العظمی بروجردی(ره)

golestan.abru.ac.ir برای ورود به سامانه گلستان نام کاربری: ( کدملی +A002و رمز ورود :( کدملی) می‌باشد.

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه:

  1. مدارک تحصیلی

الف- اسکن اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم و اصل ریز نمرات دیپلم متوسطه،

ب- اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام سالی واحدی و  اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه، اصل مدرک پیش دانشگاهی و اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی،

پ- اصل دیپلم متوسطه دوره دوم  نظام 6.3.3 و اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه (با حجم حداکثر 2 مگا بایت)

  • مدرک معادل کاردانی یا مدرک کاردانی یا مدرک کاردانی پیوسته برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای، جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی (با حجم حداکثر 2 مگا بایت)
  1. اعلام کد پیگیری تائیدیه تحصیلی برای دیپلم متوسطه نظام قدیم، دیپلم متوسطه نظام 6.3.3، دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی (دانشجویان می بایست جهت دریافت تائیدیه تحصیلی، از طریق لینک موجود در سامانه گلستان یا با مراجعه به: سامانه بر خط به آدرس سایت:https://emt.medu.ir جهت دریافت مدرک تائیدیه تحصیلی خود و دریافت کد پیگیری مدرک خود اقدام فرمایند).
  2. تصویر شناسنامه از تمامی صفحات آن (حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت)
  3. تصویر هر دو طرف کارت ملی (حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت)
  4. حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.
  5. مدرکي دال بر تعيين وضعيت نظام وظيفه (معافیت دائم، کارت پایان خدمت ... یا معافیت تحصیلی )

قابل توجه دانشجویان آقا مشمول خدمت سربازی: به اطلاع می‌رساند، جهت دریافت معافیت تحصیلی می‌بایست با مراجعه به سایت https://sakha.epolice.ir/  نسبت به صدور معافیت تحصیلی خود به صورت غیرحضوری اقدام فرمایند. جهت ورود به سایت می توانید از کد ملی خود به عنوان کد کاربری و کد سخا به عنوان رمز عبور ، ( با مراجعه به پلیس +10  محل اقامت خود کدسخای خود را دریافت نمایید) استفاده نمایید. لازم به ذکر است جهت مشاهده کلیپ ها آموزشی صدور غیر حضوری معافیت تحصیلی می‌توانند به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995

  1. فرم تعهد سهمیه مناطق (فرم شماره 4 برای منطقه یک و فرم شماره 5 برای منطقه دو و سه )لازم است دانشجویان با توجه به سهمیه  منطقه ای قبولی فرم لازم را  از سایت دانشگاه  دانلود کرده و بعد از تکمیل کرده تصویر اسکن شده آن را در سامانه گلستان دانشگاه بارگزاری نمایید.
  2. فرم شماره 18 برای سهمیه مناطق سیل زده و بلایای طبیعی
  3. فرم شماره 9 برای سهمیه مناطق محروم
  4. فرم شماره 12 برای کارمندان دولت
  5. فرم شماره 1 ویژه دانشجویان فارغ التحصیل، دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  6. پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) وجه شهریه علی الحساب خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ درغیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نخواهد شد شهریه دانشجویان شبانه برای ثبت نام به صورت علی الحساب 6000000 ریال می‌باشد.
  7. مبلغ 400000 هزار ریال خدمات دانشجویی و مبلغ 800000  هزار ریال جهت صدور کارت هوشمند دانشجویی و کارت تغذیه (ویژه دانشجویان شبانه)
  8. انتخاب واحد پذیرفته شدگان پس از تائید مدارک بارگذاری شده از سوی دانشگاه از طریق سامانه گلستان انجام خواهد شد، بدیهی است دانشجویان موظف هستند پس از ثبت نام، پورتال ثبت نام غیرحضوری گلستان خود را با نام کاربری و رمزورود فوق الذکر چک کرده و نسبت به رفع نواقص احتمالی مطابق با نواقص اعلامی از سوی کارشناسان ثبت نام اقدام فرمایند.
  9. شروع کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 ،23 بهمن ماه 1400می‌باشد، که پس از تائید مدارک دانشجو انجام خواهد گرفت.

لازم به توضیح است دانشجویان می توانند جهت آشنایی برای حضور در کلاس های غیرحضوری با مراجعه به لینک زیر فایل راهنمایی سامانه آموزش الکترونیک را دانلود نموده تا با نحوه حضور در سامانه آموزش مجازی دانشگاه آشنا گردند.

http://wiki.viannacloud.ir:8090/pages/viewpage.action?pageId=6528379

همچنین آدرس سایت سامانه کلاس های غیرحضوری دانشگاه vianna.abru.ac.ir  می‌باشد.

تذکرمهم: دانشجویان محترم توجه داشته باشند بعد از اتمام ثبت نام غیرحضوری و تایید آن توسط دانشگاه، کدکاربری آنها جهت ورود به پرتال گلستان و همچنین سامانه کلاس های غیر حضوری Vianna، شماره دانشجویی آنها می‌باشد و رمز عبور آنها کد ملی

لازم به ذکر است مدارک اسکن شده با کیفیت مطلوب باشند.

  1. اصل کلیه مدارک تحصیلی دانشجویان به همراه کارنامه فارغ التحصیلی آن، مدرک معافیت سربازی برای دانشجویان پسر، کپی کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی به همراه سه قطعه عکس و اصل فرم های پر شده توسط دانشجو از تاریخ 15/11/1400 تا 30/11/1400 به آدرس پستی  دانشگاه ارسال فرمایید.
  • آدرس پستی دانشگاه: استان لرستان، شهرستان بروجرد، کیلومتر سه جاده بروجرد خرم آباد روبه روی شرکت نفت  کدپستی 69199-69737

بدیهی است دانشجویانی که دارای شرایط نمرات موثر درآزمون و تاریخ فارغ التحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور نباشند، و نیز درصورت مشکل نظام وظیفه برای آقایان ثبت نام آنان لغو خواهد شد.

((راهنمای ثبت نام مجازی و غیر حضوری ))

فرم های ثبت نام :

فرم شماره 1

فرم شماره 4

فرم شماره5

فرم شماره10

فرم شماره12

فرم شماره18

شماره تماس جهت پاسخ گویی :06642468320- داخلی 302--329-314-328